יעל שלביה רנואר / יעל שלביה חוגגת יום הולדת מוגזמת וכולם מרימים וואלה סלבס - פגשנו את שתי הפרזנטוריות האחרות של החברה, עומר נודלמן ויעל שלביה.

ויש לי אודישנים במשחק, אבל מה זה לעומת שנה שעברה. הדוגמנית יעל שלביה לא האמינה שתמצא את עצמה במערכת יחסים טרנס אטלנטית עם מיליארדר שמבוגר ממנה ב־16 שנים, אבל אז הוא לקח אותה לבית של אביו הרב בירושלים, והזמין לשם בהפתעה את כל משפחתה. הזוג הכחיש בכל תוקף את הקשר הרומני ביניהם, כיוון ששמיר השובב יצא לפניה עם חברתה הטובה, יעל שלביה. מדמיינים עד לפה את המתח ברק שמיר אמר היום :

בא לנו על הג'ינס שלה, אבל היינו הולכות על טופ קצת יותר מושקע יעל של×'×™×
יעל של×'×™×" ×"ו×'מנית מצליח×" ×'לי עומר א×"ם from www.fashion-israel.co.il
העונה החמה נדמית כעניין רחוק מאוד, אבל חברות האופנה כבר מוכנות להלביש אותנו בקיץ הבא. לפני כשנתיים, כשיעל שלביה כהן הייתה תלמידת אולפנה בת 15, היא פתחה חשבון אינסטגרם. "בזכות קיילי ג'נר הכרתי את ברנדון" "ברנדון ואני רוצים להיות ביחד כל החיים" יעל שלביה על בן זוגה שגורש מהמדינה: חברות האופנה הגדולות ממשיכות לעשות שינויים אבל נראה ש"רנואר" יעל שלביה החלה את דרכה בעולם הדוגמנות כשעוד הייתה תלמידת אולפנה מנהריה, אבל מאז עברה דרך ארוכה מאוד. שאפו לרנואר על הסט ההיסטרי הזה.

מדמיינים עד לפה את המתח

עומר חזן וקים אור אזולאי מוכנים לנשף: ליאון קופלר מארח את דוגמנית ויקטוריה סיקרט. שאיגדה את נבחרת הדוגמנים שלה לצילומים על גג תל אביבי. למרות המצב הכלכלי הקשה לכל עסקי האופנה, לא ויתרה רנואר על אף אחד מהפרזנטורים שלה לטובת קיצוץ בעלויות, למעט על הדוגמנית יעל שלביה (שגם היא אקסית של ברק שמיר) ורק בגלל שכזכור התגייסה אמש (שני. חצי שנה אחרי שהצטלמה בניו יורק וכיכבה בקמפיין האיפור של קים קרדשיאן, מסתבר שאחותה קיילי ג'נר נדלקה גם היא על יופייה של הדוגמנית הישראלית. הוא צולם לצד צילומי קמפיין אביב־קיץ 2019 של רנואר, בשיתוף הפרזנטורים יהודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי, יעל שלביה ועדן פינס. העונה החמה נדמית כעניין רחוק מאוד, אבל חברות האופנה כבר מוכנות להלביש אותנו בקיץ הבא. ברק שמיר אמר היום : יח"צ) יעל שלביה איפה קנית: חדשות, בידור, סלבס, מוזיקה, דיגיטל, אוכל ועוד. "ברנדון ואני רוצים להיות ביחד כל החיים" פרויקט 18 עד 18 של מעריב לנוער: חברות האופנה הגדולות ממשיכות לעשות שינויים אבל נראה ש"רנואר"

עונת הקיץ מגיעה וחברת רנואר מצתלמת בקמפיין חדש לקולקציית קיץ טרופי הצילומים בגני יהושע, תל אביב. יעל שלביה וברנדון קורף (צילום: הדוגמנית יעל שלביה לא האמינה שתמצא את עצמה במערכת יחסים טרנס אטלנטית עם מיליארדר שמבוגר ממנה ב־16 שנים, אבל אז הוא לקח אותה לבית של אביו הרב בירושלים, והזמין לשם בהפתעה את כל משפחתה. שאיגדה את נבחרת הדוגמנים שלה לצילומים על גג תל אביבי. ישראל אוגלבו מתייחס לרווקות הטריה (או במילים שלו:

פגשנו את שתי הפרזנטוריות האחרות של החברה, עומר נודלמן ויעל שלביה. ×
×"×"ו×'מנית ×"ישראלית ש×"ל×"×™×'×" את מסי from images1.ynet.co.il
יעל שלביה לא עוצרת באדום. מדמיינים עד לפה את המתח חצי שנה אחרי שהצטלמה בניו יורק וכיכבה בקמפיין האיפור של קים קרדשיאן, מסתבר שאחותה קיילי ג'נר נדלקה גם היא על יופייה של הדוגמנית הישראלית. יעל שלביה החלה את דרכה בעולם הדוגמנות כשעוד הייתה תלמידת אולפנה מנהריה, אבל מאז עברה דרך ארוכה מאוד. אתר חדשות הצעירים הגדול והמוביל בישראל. חברות האופנה הגדולות ממשיכות לעשות שינויים אבל נראה ש"רנואר" בא לנו על הג'ינס שלה, אבל היינו הולכות על טופ קצת יותר מושקע ויש לי אודישנים במשחק, אבל מה זה לעומת שנה שעברה.

בא לנו על הג'ינס שלה, אבל היינו הולכות על טופ קצת יותר מושקע

יעל שלביה, הדוגמנית והפרזנטורית של "רנואר", חגגה בסוף השבוע האחרון יום הולדת ענק באירוע מפנק שאירגן עבורה בן הזוג, ברנדון קורף, יחד עם מפיקה. פגשנו את שתי הפרזנטוריות האחרות של החברה, עומר נודלמן ויעל שלביה. חדשות, בידור, סלבס, מוזיקה, דיגיטל, אוכל ועוד. מאות אלפי בני נוער וצעירים כבר מתעדכנים בכל מה שחם וקורה בארץ ובעולם. רנואר קמפיין אביב קיץ 2019. יח"צ) יעל שלביה איפה קנית: יעל שלביה וברנדון קורף (צילום: באמונה שלמה / יעל שלביה כהן. עד מהרה גילתה אותה צלמת והציעה לה לדגמן למגזר הדתי. פרויקט 18 עד 18 של מעריב לנוער: אנחנו חייבים להודות שלא צפינו את זה מגיע: אחרי עדן פינס מצטרפת נועה קירל לנבחרת החלומות. היא דוגמנית מצליחה מאוד בזכות עצמה, יפהפיה אמיתית ובעלת ערכים.

יעל שלביה חוגגת יום הולדת מוגזמת וכולם מרימים. את שיר הפופ מלווה קליפ שצולם בתאילנד ושהושקעו בו כחצי מיליון שקל. כלומר זה מה שקורה כשזמרת לוהטת (היי נועה קירל), דוגמן שהוא אהובה לשעבר (ברק שמיר) ויפהפייה נוספת שבילתה איתו בקטע רומנטי (יעל שלביה, מותק), מתייצבים במקום אחד. "ברנדון ואני רוצים להיות ביחד כל החיים" שגיא ברייטנר, גפן ברקאי, עומר חזן בחליפת חתן וחליפה לגבר.

עולמות התוכן והיצירה של רן מתכתבים באופן מושלם עם אלו של הקהל שלנו". ×
×"ורי×" של יעל של×'×™×" × ×'×" ×"סוכן from img.mako.co.il
יעל שלביה על בן זוגה שגורש מהמדינה: את שיר הפופ מלווה קליפ שצולם בתאילנד ושהושקעו בו כחצי מיליון שקל. לא הכל זוהר עבור הדוגמנית הבינלאומית. פגשנו את שתי הפרזנטוריות האחרות של החברה, עומר נודלמן ויעל שלביה. ברק שמיר אמר היום : יעל שלביה החלה את דרכה בעולם הדוגמנות כשעוד הייתה תלמידת אולפנה מנהריה, אבל מאז עברה דרך ארוכה מאוד. החל מינואר 2020 ועד אפריל 2021 היה במערכת יחסים עם הדוגמנית רומי פרנקל. בא לנו על הג'ינס שלה, אבל היינו הולכות על טופ קצת יותר מושקע

חצי שנה אחרי שהצטלמה בניו יורק וכיכבה בקמפיין האיפור של קים קרדשיאן, מסתבר שאחותה קיילי ג'נר נדלקה גם היא על יופייה של הדוגמנית הישראלית.

שגיא ברייטנר, גפן ברקאי, עומר חזן בחליפת חתן וחליפה לגבר. יעל שלביה התברגה מהר מאוד במקום גבוה והפכה לשם החם בעולם הדוגמנות הבינלאומית והארצית לא מעט בזכות כישוריו של הסוכן שלה שדאג לרפד את חשבון הבנק שלה כשתפר לה את החוזה כפרזנטורית של רנואר.הרעש שיצר גיא פינס שהדביק לה רומן. קמפיין קיץ רנואר צילום סער נווה. מדמיינים עד לפה את המתח הנה רגע מסקרן שיגרום לכם לחוש קצת אי נוחות: רק חבל שבחרתם פרזנטורית שממש קשה להוריד את העיניים מהפרצוף המדהים שלה לדברי יפעת פסטרנק, סמנכ"לית השיווק של קבוצת רנואר:" יעל שלביה וברק שמיר נפרדים. לא הכל זוהר עבור הדוגמנית הבינלאומית. אחת הנשים היפות בישראל הגיעה לגיל שבו היא נחשבת חוקית, כך שהחבר העשיר הרים לה אירוע בכמה מאות אלפי שקלים והזמין את כל החברים לחגוג איתה בחגיגה שרואים רק בסרטים. שלביה תעבור טירונות במחנה 80. הזוג הכחיש בכל תוקף את הקשר הרומני ביניהם, כיוון ששמיר השובב יצא לפניה עם חברתה הטובה, יעל שלביה. ויש לי אודישנים במשחק, אבל מה זה לעומת שנה שעברה.

יעל שלביה רנואר / יעל של×'×™×" חו×'×'ת יום ×"ול×"ת מו×'זמת וכולם מרימים וואל×" סל×'ס - פגשנו את שתי הפרזנטוריות האחרות של החברה, עומר נודלמן ויעל שלביה.. הדוגמנית יעל שלביה לא האמינה שתמצא את עצמה במערכת יחסים טרנס אטלנטית עם מיליארדר שמבוגר ממנה ב־16 שנים, אבל אז הוא לקח אותה לבית של אביו הרב בירושלים, והזמין לשם בהפתעה את כל משפחתה. יעל שלביה על בן זוגה שגורש מהמדינה: יעל שלביה, הדוגמנית והפרזנטורית של "רנואר", חגגה בסוף השבוע האחרון יום הולדת ענק באירוע מפנק שאירגן עבורה בן הזוג, ברנדון קורף, יחד עם מפיקה. שלביה תעבור טירונות במחנה 80. חברת רנואר פתחה אתמול את עונת החורף באירוע מלא כוכבים, ביניהם גם הפרזנטורים הלוהטים יעל שלביה וישראל אוגלבו, שנאלץ לפגוש גם את האקסית מגי טביבי.

יעל שלביה על בן זוגה שגורש מהמדינה: יעל שלביה. במיוחד לכבוד ט"ו באב, קבלו את סיפור.